تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سینا نیوز

سینا نیوز
 
خوب نیوز

 

افراد زیادی تنها با هدف خرید کردن از سراسر دنیا به دبی میآیند. یکی از مقامات دولت امارات به این موزه نام زیباترین سازه روی زمین را داده است. یک زمین بازی با تمامی امکانات برای کودکان از جمله دوش، دستشویی و اتاق پرو وجود دارد که بهترین محل برای بازی و سرگرمی کودکان است. امکان ورود مواد غذایی وجود ندارد. در موزه آینده دبی، گنجینهای از صدها گونه متفاوت هست که امکان مشارکت شما برای کاوش در آنها وجود دارد. در ورودی این مکان تعدادی حیوان غول پیکر وجود دارد که در فضا معلق هستند. دیدن مناظر دبی : برای آنکه بهسادگی بتوانید از جاهای دیدنی دبی دیدن کنید، مناسبترین راه، استفاده از تورهای گشتوگذار نیمروزه در دبی است. اگر قرار بود در نوروز به دبی سفر کنید، پیشنهاد میکنیم حتما از بنای زیبای این موزه عکس بگیرید. قبل از اینکه تجربه پرواز با بزرگترین چرخ و فلک دنیا را تجربه کنید، حتما در مورد سفر به دبی برنامهریزی دقیقی داشته باشید. با توجه به نبود شعب برندهای گوناگون در شهرهای کشور ما، مراکز خرید دبی برای توریستهای ایرانی جذابیت به مراتب بیشتری دارند، به همین دلیل اغلب تلاش میکنند دست خالی به کشور بازنگردند! به عبارتی بخش قابل توجهی از تورهای دبی توسط توریستهای ایرانی با اهداف تجاری خریداری میشوند، هر چند نمیتوان طی سفر چند روزه خود به این شهر، از تفریح و گشت و گذار در آن دست کشید! معماری آن الهام گرفته از تأثیرات بناهای ایرانی است، با نما و گنبد با کاشی های آبی سنتی پوشیده شده است، بسیار شبیه به نمای بیرونی بناهای تاریخی ایرانیان است.

Hyundai Ioniq 6 معماری این موزه بسیار ویژه است و هدف از ایجاد آن نشان دادن آینده به کسانی است که از موزه بازدید می کنند. قسمت مخصوص یمن در دهکده جهانی دبی هم مانند باقی کشورهای عربی خاورمیانه دارای معماری و دکور به سیار خاص و زیبای عربی میباشد. علاوه بر شما، کودکان هم میتوانند با محیطی که مخصوص آنها طراحی شده، خود را به چالش بکشند و روی مهارتهایشان تمرکز کنند. فستیوال سیتی مال زمین بازی 6500 متری را مخصوص بازی کودکان در نظر گرفته است تا کودکان حین خرید شما، خسته و کسل نشوند. همچنین در صورتی که گوپروی شما در حین غواصی کار نکند، هیچ خسارتی به شما تعلق نمیگیرد؛ اما پول پرداختی برای گوپرو به شما بازگردانده میشود. دبی مال در سال ۲۰۰۸ افتتاح و مقابل فواره دبی و برج خلیفه در شهر دبی واقع شده است. در این بازدید شما می توانید شاهد وضعیت دبی در 50 سال آینده باشید. طی مراحل مختلف با چالشهایی روبهرو میشوند که برخی از آنها را باید در زمانهای معینی انجام دهند که این امر ذهن آنها را بیشتر تحریک میکند. سومین هتل بلند دنیا قرار است شبیه دکل یک کشتی باشد و اینطور است، اما اگر از زاویه دیگری به آن نگاه شود ، این سال را در ذهن شما ایجاد می کند که آیا این تصادفی است که این سازه دارای شکل صلیب است ، مشابه به نسبت آنچه در مسیحیت استفاده شده است. دبی به عبارتی شهری است که در آن می توان هر جور تفریح و خوش گذرانی را تجربه کرد , در واقع این شهر افسانه ای توانسته با فستیوال ها وجشنواره های جالب خویش مثل فستیوال طعام و همینطور بوستان ها و زمین های بازی بی شمار مثل زمین گلف و فوتبال , جاذبه های اختصاصی نظیر سواحل آهسته و در ساحل , قایق سواری در دریاچه خلیفه , پیست اسکی روی یخ دبی , آب نمای متحرک دبی که تماشای آن در شب میتواند برای هر شخصی دیدنی باشد و خیلی از مورد ها دیگر برای هر شخصی به یک مقصد خوب و بی عیبو نقص برای تفریح تبدیل شود ولی همه این جاذبه ها سبب ساز نمیشوند که دبی کنیه خویش یعنی اولی شهر گرانقیمت در خاورمیانه و همینطور بیست دو دومی شهر لاکچری ترین عالم را از دست بدهد و همین فرمانخویش باعث شده تا اشخاص بخش اعظمی رفت وآمد بدین شهر و با هجرت به آن را صرفا در ذهن خویش داشته باشند و با خاطر آن شب و روز خویش را سپری نمایند ولی دفتر مسافرتی مسیر سبز برای این جور از اشخاص یک خبر دوچندان مسرت بخش و خرسند کننده دارااست و آن نیز این است که اشخاص میتوانند از این به آنگاه با تور دبی ارزان به طور زیاد مقرون به صرفه خیس و کمهزینه خیس بدین شهر مهاجرت نمایند و ولی نا گفته نماند که مراد از تور دبی ارزان به عبارتی سفری است که در ماه ها و فصل ها کم توریست و کم طرفدار خیس حادثه می افتد , در واقع اشخاصدرصورتی که درین ماه ها مهاجرت نمایند از هتل و پروازهای دوچندان ارزان ترین نسبت به بقیه ماه های سال نظیر ماه هایی که جشنواره اجرا مي شود میتوانند برخوردار شوند .

پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi) در نزدیکی برج العرب شگفتانگیز، زیبا و مرکز خرید امارات واقع شده و یکی از بهترین پارک های آبی دبی به شمار میرود. زعفران نگین و سرگل صادراتی؛ بهترین انواع زعفران صادراتی میباشند. فروش زعفران در بازار ابوطبی، بازار مرشد و دیگر مناطق رونق بسیاری دارد. موزه آینده دبی چند حسی است و طوری طراحی شده است که بیشترین مخاطب را در خود جای دهد و هدف دیگر این موزه این است که هر فردی را که از درهای آن عبور می کند الهام بخشند تا در ایجاد آینده ای بهتر مشارکت کننده و فعال باشند. در مجموع روحیه مشارکت و تفکر بحرانی در این قسمت برای کودکان فعال میشود. در مجموع 50 کافه رستوران مختلف با منوهای متنوع در این مرکز خرید دبی قرار دارند. طی بازدید از این غرفه، میتوانید لباس محلی دلخواهتان را خریداری کرده و مهمان رستوران سنتی و غذاهای روسی باشید. پروژه ساخت آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی تا به حال موفق به کسب جوایز مطرحی در سطح جهانی شده و همچنین طی سالیان متوالی به عنوان جاذبه نخست دبی در وبسایت تریپ ادوایزر شناخته شده است. نیم ساعت بعدش بزنه زیر خنده حالا رتبه برتر بشه؟ اگر آنلاین بلیط موزه را بخرید، میتوانید ساعت بازدید را خودتان انتخاب کنید؛ اما حضوری هم میتوانید این کار را انجام دهید، فقط ممکن است که ساعت مورد نظرتان را پیدا نکنید. برخی سایتها ممکن است آفر ویژهای روی قیمت بلیط آکواریوم دبی ارائه دهند. نکته مهمی که باید هنگام شنا در این ساحل به آن دقت کرد، این است که بخش هایی از این ساحل، برای شنا مناسب نیستند و ممکن است ورود به این بخش ها، برای گردشگران خطر آفرین باشد. در سفر به دبی از کجاها دیدن کنیم؟

این موزه برای بازدید کنندگان به یک سفر واقعی در زمان و فضا تبدیل می شود و برای اطمینان از آنکه بازدید کنندگان بتوانند از تجربه بهینه بهره مند شوند، تمام فضای موزه با تکنولوژی هوشمند مجهز شده است. شهر دبی همیشه درصدد داشتن بهترین ها در شهر خود می باشد تا گردشگران دنیا را به سمت خود جذب نماید. سری های جدید آیفون مثل آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو، در پارت نامبر های آمریکا و کانادا از سیم کارت فیزیکی پشتیبانی نمیکنند و درگاه خروجی سیم کارت ندارند و تنها از ESIM برای اتصال به اپراتور های تلفن همراه استفاده میکند در نتیجه واردات چنین پارت نامبر هایی از آیفون ۱۴ به کشور منطقی به نظر نمیرسد و هم چنان بهترین پارت نامبر آیفون ZAA است. نمایشگاه اینترنت اشیا: در این بخش، بازدیدکنندگان با کاربردهای مختلف اینترنت اشیا و دنیای اتصال دائمی به اینترنت آشنا میشوند. این نمایشگاه به صورت تعاملی طراحی شده است و شامل انواع مختلفی از تکنولوژیهای هوش مصنوعی است که برای کاربردهای مختلف مانند خودروهای خودران، پزشکی و حتی شهرهای هوشمند استفاده میشود. از طریق استفاده از تکنولوژیهایی نظیر واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، موزه آینده دبی بازدیدکنندگان را به دنیایی از پیشرفتهای فناوری در زمینههای مختلف هدایت میکند. هدف از ساخت این موزه همان طور که در بالا هم ذکر کردیم، نشان دادن آینده به جهانیان بود. تپه سبزی که موزه روی آن قرار گرفته است نماد زمین است و فضای خالی آن نشان از آیندهای دارد که ناشناخته است. زمین درمانی: افرادی که در این بخش قرار می گیرند، می توانند به صداهای ویژه ای گوش فرا دهند و این کار باعث می شود تا شما بتوانید به فرکانس های مخصوصی دسترسی پیدا کنید و همین طور حالت طبیعی خود را به دست آورید. فرم بنا هم بهگونهای است که باعث شده به آن، موزه انگشتر دبی هم بگویند.

این پارک زیبا در سال ۱۹۷۵ در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار ساخته شد که با وجود ارزش و اهمیتی که دارد، بخشی از آن، در پروژه ساخت کانال و آبراه اصلی شهر از بین رفت. علاوه بر بنای آن، آنچه که در طبقات و داخل موزه آینده دبی به نمایش در آمده است، نشان از دیگر پروژههای جاهطلبانه شهر دارد، تصویری از آینده با اطلاعات و جزئیات فراوان. پارک آبی لگولند که قسمتی از پارک موضوعی لگولند است به شما این امکان را میدهد که علاوه بر لذت بردن از تفریحات آبی با لگو، هر آنچه را که میخواهید بسازید و به جرئت میتوان گفت برای خانوادههایی که بچههای کوچک دارند، از بهترین پارک های آبی دبی است. یکی دیگر از تفریحات خاص آکواریوم و باغوحش زیر آب دبی تماشای پنگوئنها در پناهگاه شبیهسازیشده آنها در قطب جنوب است. هزینه بلیط موزه آینده دبی برای کودکان زیر 4 سال رایگان و بالای 4 سال برای هر نفر 149 درهم (تا پایان سال 2023) می باشد. این شهربازی که در سال 2010 افتتاح شده است، وسایل بازی مختلفی را در خود جای داده است و نمایش ها و برنامه های تفریحی مختلفی برای همه سنین در آن برنامه ریزی و اجرا می شود. این برنامه توسط گروه «غواصی آل بوم» (Al Boom Diving) در آکواریوم دبی سازماندهی میشود.در برنامه غواصی با کوسهها نیازی نیست که مدرک غواصی داشته باشید؛ غواصان باتجربه آکواریوم در تمام مدت غواصی مواظب شما هستند و راهنماییهای لازم را به شما خواهند داد. در واقع باید بگوییم که شعر روی موزه آینده، گفتههایی از شیخ محمدبن رشید آل مکتوم، نخستوزیر امارات متحده عربی و فرمانروای دبی است.

کلمه خلیفه از نام شیخ خلیفه بن زاید آل مکتوم گرفته شده است. این مرکز خرید جذاب در خیابان شیخ محمد بن زاید قرار دارد و دسترسی به آن نیز راحت است. در کنار چرخ و فلک عین دبی، یکی دیگر از مورد انتظارترین جاذبه در حال ساخت اماراتیها آکواریوم ملی القنا در ابوظبی است که در آیندهای نزدیک لقب بزرگترین آکواریوم جهان را از آن خود میکند. با استفاده از ابزارهای تعاملی موجود در نمایشگاه، میتوانید درباره سیارات، ماهها، ستارگان و موارد دیگر بیشتر بدانید و اطلاعات جدیدی در مورد جهان و فضا به دست آورید. در این موزه از شئ تاریخی و باستانی خاصی بازدید نمیکنید؛ اما با تحولات پیش رو و روند تغییراتی که در آینده شاهدشان خواهید بود، بیشتر و بهتر آشنا میشوید. شرکت هلندی Starneth BV که پیشتر چرخ و فلک عظیم لندن یعنی «چشم لندن» را ساخته بود، کار ساخت چرخ و فلک نیویورک را بر عهده خواهد داشت. به همین دلیل، به همه علاقه مندان به تکنولوژی و پیشرفت های آینده توصیه می شود که این موزه را حتماً ببینند. این موزه یک مقصد عالی برای خانواده ها، دانشجویان، فعالان صنعت، کارآفرینان و علاقه مندان به تکنولوژی و پیشرفت های آینده است. مرکز خرید برجمان دبی سالن سینمایی بسیار عالی و مجهز در کنار فودکورتی متنوع و باکیفیت دارد. با یک برنامه ریزی عالی برای سفر به دبی کامل از لحظه لحظه سفرتان لذت خواهید برد .

همانطور که پیش تر گفتیم، اینجا موزه ای از نور و صداست، جایی که مانندش در هیچ کجای جهان وجود ندارد و از دیدنش شگفت زده خواهید شد. جاذبههای گردشگری خاصی در این شهر وجود دارد که مشابه آن را نمیتوانید در دیگر نقاط جهان ببینید. این شبیهساز یکی دیگر از تفریحات مجموعه دبی مال است که به کمک یکی از بهترین ایرلاینهای جهان راهاندازی شده و میتوانید پرواز را در آن تجربه کنید. شهر متل پلی دبی یکی دیگر از معروف ترین تفریحات دبی برای کودکان است. موزه ایا نیز یکی از متفاوت ترین مکان های تازه تاسیس در دبی می باشد. برای تفریح در خارج از ساحل، یک پارک اسکیت و بسیاری از دکههای بستنی کوچک وجود دارد. در حالی در قسمتهایی از پالم جمیرا ساحل صخرهای عمومی وجود دارد، اما باید بدانید که نخل جمیرا هیچ ساحل عمومیای ندارد و تمام این سواحل زیبا یا برای اماکن مسکونی لوکس است و یا اینکه در اختیار هتلهای لوکس قرار دارد. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد می باشد. در مارینا مال حتی فروشندگان ایرانی نیز به چشم میخورند پس اگر کسی با شما به زبان فارسی صحبت کرد، تعجب نکنید! علاوه بر رستورانهای پرشماری که غذاّهای عربی را عرضه میکنند، رستوران ایرانی نون و کباب (Noon & kabab) که در طبقه اول مجتمع قرار دارد، گزینهای مناسب برای مسافران ایرانی است که در سفر هم تمایلی به امتحان کردن طعمهای جدید و متفاوت غذاهای سایر ملل ندارند. حیات سنتریک جمیرا در منطقه رستوران خودمانی و همهروزه لامر، ویژگی طعمهای فرانسوی-مدیترانهای که رستوران آنی به خاطر آن معروف شده است را برجسته کرده و با غذاهایی که از آشپزخانه اوپن پر زرق و برق سرو میشوند از مهمانان پذیرایی میکند.

در این موانع محوطه بادی، بیش از 110 بازی طراحی شده است که در کنارشان میتوانید از چشماندازهای زیبای ساحل جمیرا لذت ببرید. یکی از جدیدترین سواحل دبی، ساحل لامر است که به دلیل رستورانها و کافههای متعددش، طرفداران زیادی دارد. بازدید از موزه آینده دبی، برای افرادی که علاقه مند به تکنولوژی و پیشرفت های آینده هستند، یک تجربه ناب است. البته باید بدانید که هزینه ها در دبی مال کمی بالا هستند، اما اگر در زمان حراج به این مرکز بروید، می توانید خریدهای خوبی را با قیمتی بسیار مناسب داشته باشید. بازدید کنندگان از موزه دبی این فرصت را دارند که دانش غنی، کامل و یکپارچه ای از تاریخ بسیار قدیمی دبی که در طول تاریخ با مردم و تمدن های مختلف تعامل داشته است را کسب کنند. عین دبی، بهعنوان یکی از هیجانانگیزترین مکان های تفریحی دبی، در مجموع 48 کابین دارد که به مدت 38 دقیقه در آسمان هستند تا یک دور کامل زده شود. معمولا تور اسکله ابرا شامل سوار شدن بر قایق چوبی سنتی به مدت 10 دقیقه می باشد. دبی یکی از شهرهای حاشیهیخلیج فارساست که در مدت زمان کوتاهی توانسته در زمینهی اقتصادی، تجاری و گردشگری به موفقیتهای زیادی دست یابد و بهسرعت رشد کند. طلاهای غیر دست ساز به دلیل کارمزد پایینی که دارن از قیمت کمتری برخوردار هستن و در حد طلای خام فروخته میشن. دو بخش دیگر هم وجود دارند که یکی از آن ها برای کودکان است و به اسم قهرمانان آینده معروف است و بخش دیگر به اسم فناوری شهرت دارد.

اگر میخواهید سفری ارزان داشته باشید در این فصل ها در دبی ارزانی وجود ندارد و به دلیل خوش آب و هوا بودن دبی و حجم زیاد مسافران بلیط های سفر به دبی بسیار گران تر است و اگر شما میخواهید سفری ارزان داشته باشید در تابستان به دلیل گرمای شدید و کم بودن مسافران میتوانید سفر ارزان به دبی را تجربه کنید. مانند همیشه، معامله گران فارکس به نظارت دقیق بر قیمت طلا و سایر شاخص های کلیدی اقتصادی برای اطلاع از تصمیمات تجاری خود ادامه خواهند داد. جاهطلبی طرحها و ایدههایی که در شهر دبی میبینید، همچنان ادامه دارند و حتی میتوانید این را در معرفی بخشها و موزههای مختلفشان هم مشاهده کنید. اما به فکر یخ زدن در آنجا نباشید، زیرا آب گرم در این پارک جریان دارد. جالب است بدانید برخلاف مراکز خرید دیگر دبی که امکان چانه زدن و تخفیف گرفتن ندارند، در دراگون مارت میتوانید تا دلتان بخواهد چانه بزنید و تخفیف بگیرید. وقتی که در مرکز خرید مرکاتو دبی حضور داشته باشید، احساس میکنید که در حال قدم زدن در خیابانهای ایتالیا در دوره رنسانس هستید. به این ترتیب، اگر تصمیم گرفتید که با تور دبی به این شهر بروید، از اطلاعات و جزئیات موزه و در آخر از قیمت بلیط مطلع هستید.

باغ معجزه در سال 2013 همزمان با 14 فوریه روز عشق افتتاح شد و با عطر خوش گلهای متنوع بههمراه آن نمای زیبایی که محوطه را سراسر رنگارنگ کردهاست به مردم معرفی شد. دبی یکی از پنج مقصد اصلی گردشگران دنیا است، به طوری که حجم تعداد سفرهای انجام شده به این کشور از طریق فرودگاه بینالمللی دبی چیزی حدود 80 میلیون مسافر در سال است! خواستم فقط به بقیه مسافر ها بگم حتما بلیت رو زودتر تهیه کنید همسفرهای ما توی هتل هر کاری کردن نتونستن اونجا بلیت تهیه کنن چون پر شده بود. تجربه خرید خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. این مرکز خرید در فاصله 19 دقیقهای از مرکز شهر واقع شده است و در مقایسه با سایر مراکز خرید دبی کمی دور به حساب میآید. ۲۷۰ درهم در صورت خرید آنلاین بلیط ، رایگان برای کودکان زیر دو سال. نمایشگاه بین المللی پوشاک و نساجی یک نمایشگاه تجاری است که هر دو سال یک بار در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. علاوه بر این، یک جشن تولد منحصر به فرد میتواند در اینجا برگزار شود. فروشگاه اپل در امارات مال اولین خرده فروشی اپل در خاورمیانه بود. یکی از جاذبه های دیدنی در مرکز خرید دبی مال که جز برترین جاذبه های شهر دبی هم محسوب می شود، آکواریومی است که در آن قرار دارد.



برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ دوشنبه 17 مهر 1402 توسط سینا نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin