تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سینا نیوز

سینا نیوز
 
خوب نیوز

 


یک شیر آبیاری الکتریکی برای کنترل جریان آب و سایر مایعات مورد نیاز است. این محصول در سایزها و برندهای مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از شیرهای برقی استاندارد و محبوب، شیر برقی هانتر است که ساخت شرکت آمریکایی هانتر بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

این شیر برقی بدون نیاز به مداخله دستی برای استفاده از برق به صورت خودکار قطع و وصل می شود، البته می توان آن را به صورت دستی باز و بسته کرد. شیر برقی یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه وجود دارد که دو طرف از آنها رایج ترین هستند.

استفاده از شیر برقی هانتر

یکی از نمونه های پرطرفدار شیر برقی هانتر نوع سه اینچی آن است که کاربردهای مختلفی از جمله اتصال شیر اصلی و شیر ثانویه دارد. وجود تایمر و کنترل کننده برای کنترل خودکار قطع و وصل این شیر برقی از دیگر کاربردهای آن است. این شیر دارای کنترل اتوماتیک و دستی می باشد.

وجود یک دریچه کوچک شبیه به یک دریچه پاپت در بالای شیر برقی هانتر امکان تنظیم باز و بسته شدن آن را فراهم می کند. هنگام خرید شیر برقی هانتر باید با توجه به کاربرد آن و همچنین لوله هایی که این شیر را به هم متصل می کنند، سایز مناسب را انتخاب کرد. الکتروموتور هانتر در سیستم های آبیاری بسیار کاربردی هستند و در اندازه های مختلف ساخته می شوند.

مشخصات فنی شیر برقی هانتر

این شیر برقی بسته به نوع چند اینچ مشخصات فنی خاص خود را دارد. در اینجا به مشخصات فنی مدل 3 اینچی اشاره می کنیم که البته ناگفته نماند که برخی از این مشخصات برای انواع هانتر یکسان است. شیرهای برقی.

بهترین نرخ بین 570 تا 1135 لیتر در دقیقه است.

داشتن فشار کاری صحیح و بهینه.

قابلیت جابجایی آب در دمای حداکثر 66 درجه سانتیگراد.

این شیر دارای ولتاژ 24 و آمپر 370 میلی لیتر می باشد.

جنس بدنه آن پلیمری قوی و بادوام است.

پیچ تخلیه هوا.
https://www.takashpaz.net/%d8%a2%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86/
شیرهای شکارچی برای استفاده در آبیاری و آبرسانی و بسیاری از سیالات آزمایش شده اند. سیستم های آبیاری گلخانه، آبیاری چمن و آبیاری هوشمند با شیرهای هانتر بهینه شده اند.

نقش شیر برقی هانتر در ایجاد سیستم های آبیاری مدرن

برای به دست آوردن محصول باکیفیت، باید شرایط آبیاری مناسب در سطح زمین کشاورزی فراهم شود. این تقاضا در سال های اخیر شاهد توسعه روش های نوین آبیاری بوده است. یکی از این ایده ها نحوه مدیریت آب در زمین های کشاورزی است. دریچه های آبیاری یکی از مهمترین بخش های این سیستم مدیریتی می باشد. شیر برقی هانتر به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار در این زمینه قادر است جریان کنترلی استثنایی و کاملاً مطمئن را ارائه دهد. سوپاپ هانتر سولو یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار امروز است. بنابراین مهم است که تا حد امکان در مورد این محصول بدانید.

برند هانتر محصول کدام کشور است؟

آشنایی با مشخصات فنی و ویژگی های منحصر به فرد شیر برقی هانتر، نحوه آشنایی ما با شرکت هانتر است. هانتر یک شرکت بین المللی با ریشه آمریکایی است که در سراسر جهان در زمینه تولید تجهیزات آبیاری کشاورزی فعالیت می کند. محصولات اصلی هانتر شامل اجرای سیستم های کنترل آبیاری می باشد. گروه بزرگی از شیرآلات آبیاری هانتر جایگاه ویژه ای در بین محصولات این برند دارد. شیرآلات کشاورزی تولید شده توسط برند هانتر برای تامین آب مورد نیاز مناطق کشاورزی کاملا مناسب می باشد. هانتر شیر برقی کشاورزی خود را در دو مدل PGV و ICV تولید می کند. مدل هایی که می خواهیم تا حد امکان به طور کامل بدانیم در زیر. اما قبل از آن لازم است به اصول کلی عملکرد شیر برقی هانتر اشاره شود.

شیر برقی کشاورزی چگونه کار می کند؟

اصولاً شیرهای برق کشاورزی به صورت شیرآلات اتوماتیک قرار می گیرند. این شیرها مانند تمام شیرهای شناخته شده ای که می شناسیم برای توقف و اتصال سیالاتی مانند آب و هوا ساخته شده اند. اما کنترل جریان که همان ختم و اتصال مایع است توسط کابل متصل به برق تامین می شود. موقعیت محفظه شیر برقی را تغییر می دهد. در این حالت بسته به پیکربندی شیر شاهد قطع یا اتصال مایع هستیم. این کانسپت یکی از بهترین راهکارها برای اجرای انواع سیستم های اتوماتیک می باشد در واقع می توان از آنها در فضاهای کشاورزی با بسته و آب نیز استفاده کرد بر خلاف شیر برقی کشاورزی که از طرح مورد نیاز برای استفاده در مناطق کشاورزی استفاده می کند. مشابه شیر برقی هانتر که نوعی شیر الکترومکانیکی است. هانتر دست بزرگی در تولید شیرهای برقی هانتر دارد. شما می توانید محصولات این برند را در اندازه ها و سطوح ولتاژ مختلف پیدا کنید.

توضیح مشخصات فنی شیر برقی هانتر

دو نوع شیر کنترل برقی وجود دارد. سازه هایی که می توانند سرعت جریان آب را کنترل کنند و سازه هایی که صرفاً به منظور قطع آب استفاده می شوند. شیر برقی هانتر در تمامی مدل های تولید شده از نوع On-Off می باشد.در طراحی این شیر آبیاری اتوماتیک از سیم پیچ ساده روی شیر با بدنه فلزی استفاده شده است. بسته به طراحی آن، سیم پیچ به سطح ولتاژ خاصی حساس است. این سطح ولتاژ بین مدل های سلونوئید هانتر متفاوت است. به دلیل وجود افزایش سطح ولتاژ و حساسیت سیم پیچ، تمام جریان آب توسط شیر برقی هانتر به طور کامل قطع یا به طور کامل باز می شود.

ویژگی های عالی در طراحی شیر برقی هانتر

هانتر یکی از برندهای پیشرو در تولید انواع آب برقی می باشد. این برند به دلیل تخصیص امکانات کنترلی مختلف به مدل های مختلف شیرهای برقی آب که تولید می کند، شناخته شده است، به عنوان مثال: □ قابلیت کارکرد شیر برقی هانتر با راندمان بالا در مقابل جریان های کم آب □ کنترل جریان قابلیت ایجاد سیستم با نصب رگولاتور بر روی شیر برقی هانتر، پیچ مخصوصی بر روی بدنه شیر برقی هانتر تعبیه شده است که امکان کنترل دستی سرعت جریان در حالت کاملا باز شیر را فراهم می کند.
 



برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 18 بهمن 1402 توسط سینا نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin