تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سینا نیوز

سینا نیوز
 
خوب نیوز



اگر علاقه مند به خرید ویلا در قبرس شمالی یورومای هستید، بهتر است ابتدا توضیح مختصری در مورد سبک ویلاهای منطقه مدیترانه به شما بدهیم.

مدیترانه منطقه ای است که شامل جنوب اروپا، شمال آفریقا و غرب آسیا می شود. این منطقه به دلیل داشتن آب و هوای گرم یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. ساحل زیبا و یک تاریخ طولانی در نتیجه تقاضا برای ویلاهای مدیترانه ای همچنان بسیار بالاست و قیمت آنها در برخی مناطق بسیار بالاست. سواحل مدیترانه یکی از زیباترین سواحل جهان محسوب می شود. بنابراین قبرس به عنوان جزیره ای در دل دریا، قطعا بهترین آب و هوا را دارد. سواحل قبرس اغلب به عنوان یکی از تمیزترین سواحل اروپا شناخته می شوند.

گران ترین ویلاها در کل سواحل مدیترانه

اسپانیایی:

شهر سن سباستین: تا 90 میلیون یورو

مایورکا: تا 85 میلیون یورو

ایتالیا:

شهر ناپل: تا 75 میلیون یورو

موناکو:

شهر مونت کارلو: تا 65 میلیون یورو

عوامل موثر بر قیمت ویلای مدیترانه ای

اگر قصد خرید ویلا در قبرس شمالی را دارید، توجه داشته باشید که قیمت ویلای مدیترانه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مکان: ویلاهای واقع در مناطق ساحلی یا مناطق تاریخی گرانتر هستند.

اندازه و امکانات: ویلاهای بزرگتر با امکانات رفاهی بیشتر گرانتر هستند.

کیفیت ساخت: ویلاهایی با کیفیت ساخت بالاتر قیمت بیشتری دارند.

تقاضا: تقاضا برای ویلاهای مدیترانه ای در برخی مناطق بسیار زیاد است که منجر به افزایش قیمت آنها می شود.

مجلل ترین ویلاهای جزیره قبرس در گیرنه قبرس شمالی

گیرنه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در شمال جزیره، آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. گیرنه در دریای مدیترانه قرار دارد که توسط کوه های مرتفع احاطه شده است. این موارد باعث می شود گیرنیا همیشه در شرایط خوبی باشد، راحت خواهد بود و از تغییرات شدید دما جلوگیری می کند.

در زمستان، دمای هوا در گیرنه به ندرت به زیر 10 درجه می رسد. میانگین دما در تابستان 20 تا 30 درجه است. بارندگی سالانه در گیرنه متوسط ​​است.

آب و هوای مطلوب گیرنه یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن این شهر به یک مقصد گردشگری محبوب است. گیرنه دارای سواحل زیبا، مناظر طبیعی خیره کننده و جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری است.

گیرنه به دلیل اقتصاد قوی و زیرساخت های توسعه یافته به عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه گذاری و اشتغال نیز شناخته می شود.

گیرنه در سال های اخیر به سرعت در حال رشد بوده و جمعیت آن به طور مداوم در حال افزایش است. این امر منجر به افزایش قابل توجه قیمت املاک در گیرنه شده است. این امر به ویژه در مورد املاک لوکس و ویلاهای لوکس صادق است.

به همین دلیل، گیرنه به عنوان یک شهر ثروتمند شناخته می شود. بسیاری از افراد ثروتمند از سراسر جهان، از جمله ترکیه، بریتانیا، روسیه و سایر کشورهای اروپایی، در گیرنه زندگی می کنند یا دارای املاک هستند. درخواست خرید ویلا در گیرنه، قبرس شمالی همیشه مورد توجه بوده است. اسنتیپ، یک منطقه تفریحی در نزدیکی گیرنه، تقاضای زیادی برای خرید ویلا در قبرس شمالی دارد.

به غیر از گیرنه، منطقه Yeni-Baaz بازار بسیار محبوبی برای خرید و فروش ویلا دارد. Yeni Boaz یک ویلا در فاماگوستا، قبرس شمالی است. این منطقه در قسمت شمالی شهر فاماگوستا و به بندر واقع شده است. ینی بوز به دلیل آب و هوای معتدل و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه یکی از محبوب ترین ویلاهای قبرس شمالی است.

نکته مهم دیگر در ویلاها و سواحل قبرس شمالی این است که مقامات محلی این مناطق مجوز ساخت ساختمان های بالاتر از دو طبقه را ندارند. دولت محترم قبرس شمالی تمایلی به ساخت بناهای بزرگ مانند دبی ندارد و می خواهد جزایر و سازه های باستانی منطقه را حفظ کند. بنابراین به استثنای ساختمان های کوچک، تعداد خریداران زمین در این مناطق بیشتر است.

محبوب ترین مناطق برای خرید ویلا در قبرس شمالی

در اطراف گیرنه ایسون تپه قرار دارد:

از گیرنه تا ایسکله، یک نوار ساحلی در شمال جزیره وجود دارد که برای زندگی شهری بسیار مناسب است. بسیاری از افراد ثروتمند از سراسر جهان در این مشاغل سرمایه گذاری کرده اند و بازده بالایی از سرمایه گذاری دریافت کرده اند. اجاره بها بالا و افزایش قیمت املاک و مستغلات این منطقه را برای سرمایه گذاران املاک جذاب کرده است.

این مناطق به دلایل زیر برای ساخت ویلا بسیار مناسب هستند:

موقعیت جغرافیایی

منطقه Snetape تا Tatlisou در ساحل شرقی قبرس شمالی با سواحل زیبا و آب و هوای مدیترانه ای واقع شده است. منطقه از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.

شانس. فرصت

این منطقه دارای امکانات و خدمات مختلفی از جمله مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها، مدارس، بیمارستان ها و غیره می باشد. این امر زندگی این منطقه را برای ساکنین بسیار راحت می کند.

ایمنی

البته کل کشور قبرس شمالی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما این منطقه از امنیت بالایی برخوردار است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در قبرس شمالی است. از آنجایی که تراکم جمعیت کم است و کارگران و دانشجویان تردد نمی کنند، خرید ویلا در این منطقه برای سرمایه گذاری و مسکن بسیار مناسب است.

بوآز جدید:

ینی بوز یکی از شهرهای قبرس است که نماد شهر را دارد. کارت Cittaslow به شهرهایی اعطا می شود که به رفاه شهروندان خود اهمیت می دهند و برای ایجاد محیطی پایدار و سالم تلاش می کنند. این کارت به شهرهایی با نمادهای زیر داده می شود:

کیفیت زندگی بالا: این شهرها از استانداردهای زندگی بسیار بالایی برخوردار هستند که شامل غذای با کیفیت بالا، محیط تمیز و دسترسی به امکانات رفاهی و خدمات می شود.

پایداری: این شهرها به محیط زیست احترام گذاشته و سعی در حفاظت از منابع طبیعی دارند.

فرهنگ: این شهرها دارای فرهنگ و تاریخ غنی بوده و در حفظ و توسعه آن تلاش می کنند.

برای دریافت برچسب Cittaslow، شهر باید یک فرآیند ارزیابی را طی کند که شامل ارزیابی زیرساخت ها، خدمات، فرهنگ و سیاست شهر است. این فرآیند توسط یک هیئت بین المللی از کارشناسان انجام می شود.

تا به امروز، بیش از 200 شهر در 30 کشور، برچسب Cittaslow را دریافت کرده اند. حدود پنج استان قبرس شمالی نیز این علامت را دارند. همچنین شهری در ایران با آرم Cittaslow وجود دارد - شهر یزد.

در اینجا برخی از ویژگی های شهرهای دارای آرم سیتادل آورده شده است:

اینها شهرهای کوچک و متوسط ​​هستند.

آنها بر رفاه مردم خود تمرکز می کنند.

به محیط زیست احترام می گذارند.

آنها دارای فرهنگ و تاریخ غنی هستند.

شهرهایی که دارای برچسب Cittaslow هستند به عنوان مدل های توسعه پایدار شهری شناخته می شوند. این شهرها نشان می دهند که چگونه می توان محیط های شهری باکیفیت ایجاد کرد که به محیط زیست احترام می گذارد و فرهنگ و تاریخ را حفظ می کند.

بهتر است ابتدا ویلا بخریم یا ویلای پیش ساخته؟

قبل از خرید ویلا یا هر نوع ملکی قطعا مزیت شما خواهد بود. (اگر برای اقامت در ملک عجله ندارید).

مزایای خرید ویلا در قبرس از قبل

قیمت کمتر: قیمت پیش فروش خانه های یک نفره معمولا کمتر از قیمت خانه های یک نفره تمام شده است. چرا که خریداران پیش فروش ریسک کمتری را متحمل می شوند زیرا هنوز هزینه های ساخت ویلا پرداخت نشده است.

گزینه های بیشتر: خریداران پیش فروش می توانند گزینه های بیشتری را انتخاب کنند. زیرا در پروژه هیچ ویلا ساخته نشده است و خریداران می توانند چیدمان و امکانات ویلا را با توجه به نیاز خود سفارشی کنند.

افزایش قیمت: قیمت ویلا در قبرس شمالی در سال های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این بدان معناست که خریداران پیش فروش می توانند از افزایش قیمت ویلا در آینده بهره مند شوند.

پیشنهادات ویژه Euromay برای خریداران ویلا قبرس شمالی:

Euromai به عنوان نماینده فروش توسعه دهندگان پیشرو در قبرس شمالی، اجاره همان ویلا را تا یک سال، مشروط به خرید قبلی، می پذیرد. و با آماده شدن ویلا کلیه ظروف آشپزخانه به صورت رایگان در اختیار خریداران ارزشمند قرار می گیرد.

 



برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 1 آذر 1402 توسط سینا نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin