تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سینا نیوز

سینا نیوز
 
خوب نیوز

دبی به دلیل نداشتن جاذبههای طبیعی و تاریخی زیاد. در هنگام بازسازی اتاقهای دیگری به آن قلعه اضافه شد و با ایجاد نگارخانهها، تصاویر رنگی، عناصر باقی مانده از زمانهای قدیم و مدلهای زنده که بسیار طبیعی شبیه سازی شدهاند همراه با جلوههایی از نور و صدا، موزهی دبی شکل گرفت. هر یک از غرفه های کشورها به سبک معماری و مکانهای مهم تاریخی آن کشور ساخته شدهاند و علاوه بر این، در دهکده جهانی دبی طیف وسیعی از تفریحات، سرگرمیها، غذاهای رنگارنگ و جشنهای مختلفی را میتوان دید که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار مناسب است و میتواند چندین ساعت را بدون اینکه متوجه شوید گذشت زمان شوید در آن به تفریح و گردش بپردازید. این پروژه در زمینی به مساحت 1450 هکتار واقع شده است و در طول چندین مرحله ساخته میشود. با وجود اینکه فضاهای سرپوشیده و سایه همراه با سیستم تهویه در این پارک موجود است با این حال به اسن دلیل که بیشتر این پارک در فضای باز واقع شده است بهتر است بازدید از این محل را به زمانی به جز ظهر های گرم تابستان های دبی بگذارید. این پارک در سال 2016 در خیابان شیخ زائد افتتاح شد. برج العرب یک برج و یا هتل گران قیمت است که فقط افراد ثروتمند و سران کشورها توانایی اقامت در آن را دارند ولی برای کسانی که علاقه دارند از این برج دیدن فرمایند می توانند برای صرف شام و یا یک نوشیدنی به این مجموعه بروند و از معماری فوق العاده آن لذت ببرند. احتمالا برای کسانی که عاشق هجوم آدرنالین در رگ هایشان هستند، سواری بر این سرسره آبی هیجان انگیز می تواند تجربه ای فراموش نشدنی باشد. این پارک که برای خانواده هایی که کودکان 2 تا 12 ساله دارند طراحی شده است در ساخت آن از بیش از 60 میلیون لگو برای ساخت 15 هزار مدل لگو استفاده شده است.در این پارک بیش از 40 سواری و جاذبه ی سرگرمی و گردشگری در 6 بخش موضوعی مختلف وجود دارد.

SCIFI - URBAN SOLDIER ۲-آیا در پارک لگولند دبی امکان استفاده از ترن هوایی وجود دارد؟ اگر بلیط سالانه خریداری کنید از 10 درصد تخفیف برای استفاده از رستورانها بهرهمند میشوید. شما اگر به سوق طلا رفتید حتما سعی کنید با هر فروشگاهی که وارد آن می شوید داد و ستد کنید ، چون همه فروشندگان این فروشگاه ها حاضر هستند با داد و ستد ، قیمت بهتری برای طلاهای خود پیشنهاد دهند و بسیار رغبت از خودشان نشان خواهند داد . شما وارد یک ساختمان بزرگ به نام «اولی اژدها» (Ollie the Dragon) میشوید که در واقع همان بخش پذیرش است و جالبتر آن که کودکان میتوانند کارهای پذیرش را خودشان انجام دهند. در اسنورکلینگ در قفس فولادی آبدیده بدون تجهیزات غواصی میتوان به مخزن ۱۰ میلیون لیتری آکواریوم دبی رفت.اگر نمیخواهید غواصی کامل انجام دهید، هنوز هم میتوانید همان هیجان را در محیط امن قفس احساس کنید. مرکز خرید امارات محیطی فراتر از یک مرکز خرید معمولی است؛ به طوریکه در آن میتوان به سینما، اتاق فرار، اسکی، شهربازی و تئاتر هم رفت. اما بهترین قسمت این پارک تئاتر راج محل، عرصه داخلی از هنر کشور است، که می تواند ۸۵۰ نفر را جای دهد. با این که در این پارک قسمت های سربسته و سرپوشیده وجود دارند، قسمت اعظم پارک در فضای باز قابل مشاهده است که در روزهای گرم تابستان، کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

مینی لند یکی دیگر از جاذبه های گردشگری قابل توجه است که نسخه های مینیاتوری فوق العاده با جزییات ساخته شده از Lego از مکان های دیدنی ای مانند برج خلیفه را نشان می دهد. اسن ساحل که گاهی به آن ساحل مخفی یا ساحل قصر سیاه هم می گویند ساحلی به نسبت خلوت تر و آرام تر است و با این حال، رستوران ها، امکانات رفاهی و سرگرمی و مغازه های متعددی در این مکان وجود دارد. همچنین میتوانید از چندین رستوران برای صرف غذا استفاده کنید و از فروشگاه های متعددی برای خود و کودک خود خرید کنید. در این مجموعه چندین رستوران و کافیشاپ برای صرف غذا و نوشیدنی، مرکز خریدی نسبتاً بزرگ، پارکنیگ اختصاصی و… برای صرف غذا در این محل گزینههای متنوعی را پیش روی خود خواهید داشت. برای ساخت این پارکها و استراحتگاهها حدود 10.5 بیلیون درهم هزینه صرف شده است. در این فصل ها شهر دبی دارای هوایی متعادل و خوب است که بهترین زمان برای سفر به دبی و استفاده از لگولند، همین فصل ها می باشد. عکاسی و فیلمبرداری در موزه آینده مجاز است تا زمانی که تصاویر فقط با استفاده از نور موجود (بدون فلاش) گرفته شده باشند. نام "لگو" نوستالوژی معروف تمام سنین است ، آجرهایی کائوچویی یا پلاستیکی که ساختمان، روبات، ماشین و یا هرچیز دیگری را با آن میتوان ساخت. از مهمترین بخشهای پارک آبی لگولند دبی میتوان به دوپلو اسپلش سافاری و ساخت قایق اشاره کرد. همچنین هتل لگولند به بسیاری از جاذبههای گردشگری دبی نیز نزدیک بوده و میتوانید از پارک آبی و شهربازی لگولند نیز لذت ببرید. همچنین جالب است بدانید هتل لگولند دبی اولین شعبه از این هتلها در خاورمیانه است. در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست به نکاتی جالب در مورد دهکده جهانی دبی (global village) خواهیم پرداخت .

هزینه بلیط ورودی دهکده جهانی ۱۵ درهم می باشد که به عهده تور می باشد. ساعت کاری دهکده جهانی دبی چه ساعتی است؟ ساعات کاری شهربازی Aquaventure، همه روزه از شنبه تا جمعه میباشد. مرکز خرید وافی همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز می باشد. همچنین ساحل ام سقیم یکی از معدود سواحل دبی است که موجسواری در آن مجاز است و امکان شنا کردن در شب با چراغهای هوشمند برای ایمنی بیبشتر فراهم است. ساعت کاری بازار نایف از هشت و نیم صبح تا ده و نیم شب است. این همان کاری است که حتی فیلم های مدرن هم انجام می دهند، با سایه ها داستان می گویند. در شهر دبی سواحلی عمومی و خصوصی متعددی وجود دارند و هتل محل اقامتتان هرجا که باشد حتما یکی دو ساحل در همان حوالی وجود دارد. پس میتوان این شهربازی را با نام سرزمین عجایب یا همان سرزمین شگفتانگیز نامید. نام “لگو” نوستالوژی معروف تمام سنین است ، آجرهایی کائوچویی یا پلاستیکی که ساختمان، روبات، ماشین و یا هرچیز دیگری را با آن میتوان ساخت. الگویی تمام عیار و عالی برای طراحی و ساخت یک مرکز خرید مجهز به جدید ترین فناوری های روز دنیا که جمعیتی به اندازه جمعیت ایران همه ساله از آن بازدید می کند. برای بازدید از این بازار، باید به گونه ای در آنجا حضور یابید که به تعطیلی بازار نخورید.

همچنین با حضور در این پارک می توانید حتی در خلیج فارس هم شنا کنید. توجه داشته باشید که حق بیمه این پارک 490 درهم است. اتاق های این هتل دارای تم های متفاوتی است که می توانید با توجه به سلیقه ی خود و فرزندتان هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. اگر نمی خواهید از سواحل خصوصی و البته گران قیمت برج العرب و هتل جمیرا استفاده کنید می توانید از یکی از بهترین ساحل های عمومی دبی به اسم پارک سانست استفاده کنید. پارک لگولند دبی به عنوان اولین پارک تفریحی لگولند در خاورمیانه با بیش از 60 سواری مهیج، سرسره های آبی، نمایش های زنده، تجربه ساختمان سازی و جاذبه های دیگر، طیف وسیعی از فرصت های تفریحی را برای شما در منحصر به فردترین و محرک ترین پارک دبی ایجاد خواهد کرد. این مرکز خرید در دبی برای اولین بار در سال 1995 راه اندازی شد. در این غرفه انواع محصولاتی نظیر ضروف مسی ، صنایع باستانی ، لباس های پنبه ای ، لباس های مرسوم و عرفی مصری (جلابیه) و لباس های ملی و محلی و همچنین صنایه دستی برای بازدید کنندگان ارائه می شوند. وجود بخش های مختلف و امکانات خاص، سبب شده تا این شهربازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و از کشورهای خاورمیانه، گردشگران بسیار زیادی به شهر دبی سفر کرده تا از این لگولند جذاب بازدید کنند. ابداع و ساخت این آجرهای اسباب بازی زیبا توسط شرکتی دانمارکی شکل گرفت و برای تبلیغات بیشتر لگولندهایی در نقاط مختلف دنیا بنا شد که هفتمین آنها لگولند دبی می باشد. شهربازی لگولند دبی (legoland) یک پارک موضوعی-خانوادگی ست که به عنوان بزرگ ترین لگولند خاورمیانه و هفتمین لگولند دنیا در سال 2016 در دبی گشایش یافت.

در سفر به دبی حتما از این پارک دیدن کنید. جالب است بدانید که شما گردشگران بدانید که از سال 1960 میلادی به بعد کم کم این منطقه به مکانی برای اقامت ثروتمندان خارجی بدل شد و ساخت مسجد جمیرا هم در همین دوران به اتمام رسید و محلی برای تجمع عموم مردم تبدیل شد ، به عبارت دیگر ساکنان این ناحیه به مسجد نیاز داشتند و این موضوع اصلی ترین علت ساخت مسجد جمیرا بوده است . مراکز خرید بزرگ و امکان تفریحی کم نظیر، این شهر را تبدیل به یکی از قطب های گردشگری جهان کرده است. از سال 1960 میلادی به بعد کم کم این منطقه به مکانی برای اقامت ثروتمندان خارجی بدل شد و ساخت مسجد جمیرا هم در همین دوران به اتمام رسید و محلی برای تجمع عموم مردم تبدیل شد ، به عبارت دیگر ساکنان این ناحیه به مسجد نیاز داشتند و این موضوع اصلی ترین علت ساخت مسجد جمیرا بوده است . در این مرکز خرید بزرگ بالغ بر 1180 فروشگاه وجود دارد و مساحت زیر بنای آن ۱،۱۲۴،۰۰۰ متر مربع است، این مجموعه بی نظیر در سال ۲۰۰۸ میلادی افتتاح گردیده ، ودر بدو افتتاح بسیار هم مورد استقبال عموم قرار گرفت.

بازدید از پارک موضوعی لگولند دبی میتواند یک تجربه بسیار خاص و لذت بخش باشد. 5- حتماً از فرصت عکاسی در هر جای پارک استفاده کنید تا خاطرات خود را ثبت کنید. اگر از ساکنین دبی درباره بهترین سواحل شهرشان بپرسید، حتماً نامی از ساحل لامر نیز میبرند. ما در تور دبی فاینداتور تلاش کردیم تا امکانات لازم را برای همراهی شما گرامیان به حقیقت فراهم کنیم، بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید برای دیدن جزئیات بیشتر تورهای این مقصد و کسب اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت تور دبی از صفحه مخصوص به آن در منو استفاده کنید. چشم دبی مظهر تعهد مستمر دبی به توسعه پیشنهادات امارت به عنوان مقصد گردشگری و سبک زندگی و غنی سازی کیفیت زندگی افرادی است که در دبی زندگی می کنند. بازار Meena از بازارهای پرطرفدار عمده فروشی پوشاک در دبی است. از کیوسکهای ساندویچ فروشی گرفته تا رستورانهای سلف سرویس با غذاهای متنوع از جمله کباب در این مجموعه دیده میشود. اگر شما هم تنها به قصد خرید به دبی سفر می کنید بهتر است تا اطلاعات مناسبی درباره بازارهای عمده فروشی دبی داشته باشید. برای استفاده از لگولند، بهتر است قبل از رفتن به مجموعه، بلیط خود را تهیه نمایید.

برای استفاده از مجموعه بهتر است قوانین و اقداماتی که این مجموعه تعیین کرده است را به خوبی رعایت کنید. خوشبختانه بخش پشتیبانی این هتل همراه شما در خرید بلیط هواپیما دبی هستند؛ ولی بهتر است خودتان پیگیر خرید بلیط باشید تا هزینه کمتری پرداخت کنید. در واقع نه تنها بچهها بلکه بسیاری از بزرگترها هم به این هتل علاقه دارند و دوست دارند ساعتها با لگوهای کوچک اسباببازیهای مختلف بسازند. در اینجا شما نه تنها می توانید ببینید میلیون ها لگو و مدل های لگو چگونه ساخته می شوند بلکه می توانید لگوی خودتان را به عنوان سوغاتی بازدید از پارک به یادگار کادو بگیرید. لگو لند دبی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر باز بوده و قیمت بلیط روزانه آن برای پارک آبی نفری 240 درهم ، برای لگولند 395 درهم و برای پارک آبی بهمراه لگولند 395 درهم می باشد. ❗️حتما درموقع خرید موبایل دست دوم ان را چک کرده و از فروشنده درخواست محلت چند روزه برای تست موبایلها کنید. پس آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی را از دست ندهید، که بیش از 33 هزار حیوان آبزی و بزرگترین مجموعه کوسه ببرهای شنی و مخزن غول پیکر 10 میلیون لیتری را در خود دارد. این سینما یکی از بزرگترین سینماهای ۴ بعدی می باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجاره ماشین در دبی لطفا به بازدید از وب سایت ما.



برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ يکشنبه 9 مهر 1402 توسط سینا نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin