تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سینا نیوز

سینا نیوز
 
خوب نیوز



ماشین لباسشویی سناپویان یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که به طور مداوم در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. پس هنگام خرید باید مهم ترین ویژگی های یک ماشین لباسشویی خوب را شناخت و بر اساس آن محصول مورد نظر را انتخاب کرد. اگر ماشین لباسشویی مناسبی را انتخاب کنید، می توانید سال ها با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی های یک ماشین لباسشویی خوب به شرح زیر است:

برنامه های مختلف شستشو

ماشین های لباسشویی برنامه های شستشوی متعدد و متفاوتی دارند. برندهای مختلف در بازار رقابتی هر روز برنامه های جذاب و جدیدی را برای محصولات خود ارائه می دهند. برنامه های مختلف در ماشین لباسشویی با توجه به جنس و رنگ لباس طراحی شده و زمان شستشو و دمای آب متفاوتی دارند. مهمترین برنامه های شستشو که در اکثر برندها رایج است عبارتند از: شستشوی دستی، پنبه، کتان، پشم یا ابریشم و مخمل یا پر، لباس ورزشی، لباس زیر، بلوز و پیراهن، لباس های ترکیبی، لباس های تیره. آنها لباس، ملحفه و ملحفه نوزاد هستند.

انواع برنامه های شستشو در برندهای مختلف شامل موارد زیر می باشد:

(پنبه ای) برنامه شستشو برای شستن لباس های نخی و پارچه ای: این برنامه همانطور که از نامش پیداست برای شستن لباس های نخی، پارچه ای یا نخی مناسب است، دمای آب، سرعت خشک شدن و زهکشی مناسب است. این نوع لباس قابل تنظیم است. آسیبی نرساند

برنامه شستشو (پشمی): برای شستن لباس های پشمی و نخی استفاده می شود با تنظیم این چرخه، می توانید لباس های نخی خود را با خیال راحت در ماشین لباسشویی قرار دهید و نگران از دست رفتن یا گشاد شدن آنها نباشید. در قسمت پایین ماشین لباسشویی با برنامه پشمی از آب سرد استفاده می شود تا آسیبی به لباس وارد نشود.

برنامه شستشوی نیم بار: یکی دیگر از برنامه های جالب و بسیار کاربردی در ماشین لباسشویی ها، برنامه شستشوی نیم ظرفیتی است و زمانی استفاده می شود که لباس ها به ظرفیت ماشین لباسشویی نرسد. استفاده از این برنامه باعث کاهش مصرف آب، مواد شوینده و انرژی می شود.

برنامه شستشوی سریع: برنامه شستشوی سریع برای لباس هایی استفاده می شود که روزانه استفاده می شوند و خیلی کثیف نیستند. این برنامه همچنین باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می شود.

برنامه ضد چروک: استفاده از برنامه ضد چروک از چروک شدن لباس جلوگیری می کند و اتوکشی را آسان می کند.

برنامه شستشوی اقتصادی (حالت اقتصادی): برنامه شستشوی اقتصادی دمای شستشو را کاهش می دهد تا در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود.

انواع حرکات لباس

برای بهبود کیفیت لباسشویی؛ برندهای مختلف ماشین لباسشویی سعی می کنند ماشین لباسشویی را به شستشوی دستی لباس نزدیکتر کنند. به این منظور، برنامه هایی برای فعالیت های مختلف در ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. در ماشین لباسشویی های جدید، چرخه شستشو از 6 حرکت استفاده می کند.  نصب و راه اندازی لباسشویی بوش این حرکات شامل چرخش، پیچ گام تاب خوردن شامل آسیاب و نورد می شود.

نمایشگر دیجیتال:

یکی دیگر از ویژگی های جذاب ماشین لباسشویی صفحه نمایش دیجیتال آن است. صفحه نمایش هایی که در برخی مدل ها لمسی نیز هستند، علاوه بر تاثیرگذاری خوب بر روی محصول، برای نمایش و تنظیم درجه شستشو، زمان شستشو، سرعت موتور، برنامه و دمای انتخابی ماشین لباسشویی استفاده می شوند. .

بخار تصفیه شده:

یکی دیگر از ویژگی های برخی از انواع ماشین لباسشویی این است که قابلیت شستشو با بخار را دارند. در این نوع شستشو بخار به پارچه نفوذ کرده و آن را تمیز می کند. شستشو با بخار از الیاف پارچه محافظت می کند و از چروک شدن لباس ها جلوگیری می کند.

 



برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ شنبه 8 مهر 1402 توسط سینا نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin