تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سینا نیوز

سینا نیوز
 
خوب نیوز

 

کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟

عکس ها و مشاهده آنها در گوشی های هوشمند یا رایانه بهترین راه برای مرور خاطرات زیبای گذشته است. اما هیچ چیز مانند لمس کردن آن خاطرات با دستان شما نیست. برای تجربه چنین حس شیرینی، به چاپگر عکس رنگی مناسب نیاز دارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است. با ما همراه باشید تا درباره بهترین چاپگرهای عکس موجود در بازار در سال 2022 بیشتر بدانید.



آیا چاپگر جوهرافشان یا لیزری برای چاپ عکس بهتر است؟

مقایسه عملکرد چاپگرهای جوهر افشان و لیزری برای چاپ عکس

عملکرد پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان در چاپ عکس یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران قبل از خرید چاپگر می باشد. مهم ترین و مهم ترین سوالی که قبل از خرید چاپگر باید به آن پاسخ دهید این است: آیا به دنبال یک چاپگر عکس اختصاصی هستید یا دستگاهی همه کاره می خواهید که بتوان از آن برای چاپ عکس های دیجیتال خود استفاده کرد؟ بعلاوه؟

پاسخ روشن به این سوال به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید اما اگر بخواهیم پرینترهای مبتنی بر چاپگرهای لیزری و جوهرافشان را با هم مقایسه کنیم. باید گفت که چاپگرهای جوهر افشان بهترین انتخاب برای چاپ عکس هستند زیرا از جوهر و پودر برای چاپ عکس استفاده می کنند. اما اگر خواهان چاپ رنگی اسناد اداری با سرعت و دقت بالا هستید، چاپگرهای لیزری رنگی برند اچ پی را به شما پیشنهاد می کنیم.

تصاویر چاپ شده توسط پرینترهای جوهرافشان نسبت به تصاویر چاپ شده توسط پرینترهای لیزری کیفیت بالاتری دارند که مربوط به جوهرهای استفاده شده در این دستگاه ها است. البته باید این را هم بدانید که حتی چاپگرهایی که با کارتریج های رنگدانه کار می کنند نیز به نوبه خود عملکرد بهتری نسبت به چاپگرهایی دارند که کارتریج آنها بر اساس جوهر رنگی است.



رابطه بین کیفیت عکس و کاغذ چاپگر؛ بهترین کاغذ برای چاپ عکس چیست؟

نوع و کیفیت کاغذ استفاده شده در چاپگر بر کیفیت عکس چاپ شده تاثیر زیادی دارد بسته به نحوه استفاده از عکس ها و انتظارات شما از کیفیت آنها، نوع کاغذی که انتخاب می کنید نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال: اگر می خواهید عکس خود را قاب کنید، استفاده از کاغذ گلاسه انتخاب خوبی نیست. زیرا یک عکس براق پشت قاب شیشه ای خوب به نظر نمی رسد



بهترین کاغذ برای چاپ عکس

کاغذهای Ultra، Premium و Professional Glossy Papers بهترین کاغذهای ممکن برای چاپ عکس هستند و کیفیت عکس های چاپ شده بر روی آنها بسیار بالاست. اما اگر به دنبال کیفیت بسیار بالا برای عکس های خود نیستید، کاغذهای گلاسه استاندارد انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهند بود.



بهترین چاپگرهای عکس خانگی و حرفه ای کدامند؟

اچ پی و کانن دو نمونه از بهترین برندهای دنیا در زمینه تولید پرینتر هستند که محصولات باکیفیت را روانه بازارهای جهانی می کنند. در میان محصولات مختلف این دو شرکت مطرح، چند نمونه از بهترین چاپگرهای چاپ عکس عبارتند از:

چاپگر جوهرافشان حرفه ای Canon imagePROGRAF PRO-1000


Canon imagePROGRAF PRO-1000 یکی از پرینترهای جوهرافشان حرفه ای برای چاپ عکس است. کیفیت چاپ این دستگاه 1200*2400 dpi می باشد و از تکنولوژی چاپ خوب کانن نیز بهره می برد. این چاپگر کاربردی مجهز به پرینتر کارتریج Canon PFI-1000 با ظرفیت 80 میل است و قابلیت اتصال به شبکه و وای فای را دارد.


چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

اگر به دنبال یک چاپگر خوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، چاپگر HP ENVY 6055 بهترین گزینه برای شماست. این دستگاه برای چاپ عکس مناسب بوده و یکی از پرطرفدارترین پرینترهای موجود در بازار می باشد. چاپ رنگی این دستگاه 1200*4800 dpi، چاپ سیاه و سفید نیز 1200*1200 dpi می باشد.
 

 


چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320

Canon PIXMA TS8320 All-in-One Inkjet Printer یک چاپگر چند منظوره است که با آن می توانید عکس هایی با کیفیت بالا چاپ کنید. این دستگاه با ورودی کاغذ 100 برگ، بارگذاری کاغذ در چاپگر را برای شما آسان می کند.

علاوه بر کیفیت چاپ بالا، کنترل پنل لمسی چاپگر همه کاره Canon PIXMA TS8320 نیز تجربه کاربری بسیار دلپذیری را ارائه می دهد. از دیگر مزایای این چاپگر محبوب می توان به قابلیت چاپ دوگانه و امکان ارسال دستورات از طریق الکسا یا دستیار گوگل اشاره کرد.


چاپگر لیزری وارنا HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر رنگی همه کاره HP Color LaserJet Pro M454dw یکی دیگر از دستگاه های تصویربرداری عالی است که دارای اتصال Wi-Fi نیز می باشد. سایز چاپ این دستگاه لیزر A4 بوده و قابلیت پرینت برای چاپ یکی از ویژگی های عالی این دستگاه می باشد.


چاپگر چندکاره لیزری رنگی Canon imageCLASS MF445dw

Canon photoCLASS MF445dw یک چاپگر لیزری چند کاره است که قابلیت اسکن، فکس، چاپ بی سیم و کپی را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. سینی های کاغذ این دستگاه 250 برگ می باشد و می تواند 80000 برگ در ماه چاپ کند. اگر به دنبال چاپگر عکس مناسبی هستید که به شما امکان چاپ دو نسخه را نیز بدهد، Canon photoCLASS MF445dw یکی از بهترین گزینه ها است.



چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw


از دیگر چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس می توان به چاپگر HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw اشاره کرد. این پرینتر لیزری چند کاره دارای سرعت چاپ 27 برگ در دقیقه است و امکان چاپ از هر دو طرف را به شما می دهد. به غیر از چاپ دو طرفه، چاپ اتوماتیک از دیگر مزیت های مهم این دستگاه است.


اخرین حرف

در مقاله ای این سوال را خواندید که "کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟" ما پاسخ دادیم و به شما گفتیم که چاپگرهای جوهرافشان گزینه های بهتری برای این کار هستند. چاپگرهای معرفی شده در این مقاله تنها تعدادی از چاپگرهایی هستند که برای چاپ عکس مناسب هستند. اگر به دنبال گزینه های بیشتری برای مقایسه و خرید نهایی هستید به فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در این زمینه حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 

منبع: بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس



برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 ارديبهشت 1402 توسط سینا نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin