تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
سینا نیوز

سینا نیوز
 
خوب نیوز

ابزار و تجهیزات تمیز کردن چرم ابزار و تجهیزات تمیز کردن چرم

دستگاه ها و تجهیزات پاک کننده پوست را نشان دهید

اهمیت پاکسازی پوست

پوست یکی از مهم ترین اندام های بدن انسان است. این اندام مهم اولین سد بدن در برابر نفوذ میکروب ها و ویروس ها نیست، بلکه پوست سالم یکی از زیباترین ها به حساب می آید.

امروزه با توجه به آلودگی های متعدد در محیط، استفاده از روش ها و ابزار پاکسازی پوست اهمیت زیادی پیدا کرده است. در اطلاعات زیر در مورد ابزارهای مختلف و نحوه کار آنها با پاکسازی پوست صحبت خواهیم کرد. محصولات ذکر شده در زیر برخی از محصولات مراقبت از پوست و لوازم جانبی هستند. در دوره های آموزشی مراقبت از پوست تمامی ابزار و تجهیزات را بصورت عملی آموزش داده ایم.

قرن هاست که داشتن پوستی جوان و سالم یکی از بزرگترین دغدغه های مردم به ویژه خانم ها بوده است. از این رو در طول تاریخ دستگاه ها و ابزارهای مختلفی برای پاکسازی و جوانسازی پوست تولید شده و به تدریج به حداکثر کارایی و کارایی خود رسیده اند.

امروزه روش ها، ابزارها و محصولات پاکسازی و ترمیم پوست به روش های مختلف در دسترس افراد قرار گرفته است.

در ادامه به معرفی مهم ترین دستگاه های پاک کننده پوست می پردازیم.

دستگاه میکرودرم ابریژن

یکی از شناخته شده ترین ابزارهای پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن است.

عملکرد این دستگاه بر اساس جداسازی و سایش ذرات بسیار ریز (در سطح میکروسکوپی) از سطح پوست از طریق ابزار ساینده است. این ابزار خراش دهنده دارای ذرات بسیار ریز کریستالی با خاصیت پولیش پوست می باشد.

این ابزار با آزاد کردن هوا با کریستال های ریز منافذ را تمیز می کند، بقایای سلول های مرده پوست را جدا می کند و التهاب را در عمق پوست بهبود می بخشد.

این روش یک روش نیمه تهاجمی محسوب می شود، به همین دلیل آموزش کامل قبل از کار با دستگاه توصیه می شود.

واحد تامین آب

یکی از دلایل پیری و تیرگی پوست کم آبی است. امروزه به دلیل انواع آلودگی های محیطی، رطوبت پوست به سرعت از بین رفته و پوست به سمت خشکی و چروک شدن گرایش پیدا می کند.

همچنین بخوانید : چگونه یک ریمل مناسب انتخاب و تهیه کنیم؟

همچنین در نتیجه بسته شدن منافذ و کاهش اکسیژن رسانی به پوست، گردش خون در ناحیه درم نیز مختل می شود.

در نتیجه هیدراتاسیون پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امروزه دستگاه های زیادی برای آبرسانی و پاکسازی پوست صورت وجود دارد. از جمله این ابزارها می توان دستگاه های هیدرودرما، هیدروفیشیال و آب صورت را برشمرد که عملکرد موثر این دستگاه ها بر اساس استفاده از آب تمیز است.

این دستگاه پس از تبدیل آب به اکسیژن و هیدروژن، با غلظت اکسیژن 80 درصد پوست را احیا می کند. آنها با ضخیم کردن پوست، به جذب محصولات مختلف مراقبت از پوست مانند سرم ها در عمق پوست کمک می کنند.

علاوه بر این، دستگاه های صورت آکوا، جدای از آبرسانی و طراوت پوست صورت و ابزارهایی مانند RF و میکرودرم، در بخش زیبایی چندکاره هستند که برای مصارف مختلفی استفاده می شوند.

دستگاه اضافی

امروزه استفاده از امواج رادیو مغناطیسی در صنعت زیبایی و پزشکی طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این رو دستگاه های مختلفی بر اساس تولید و تابش امواج برای رفع مشکلات پوستی و پاکسازی منافذ صورت تولید شده است.

دستگاه پلاژن یا PRP یکی از روش های پاکسازی صورت با استفاده از امواج مغناطیسی است.

امواج رادیویی با سرعت بالا و طول موج کوتاه پس از تولید دستگاه به سطح پوست منتقل می شود. اگرچه این روش یکی از موثرترین روش ها برای رفع سلولیت های آزاردهنده محسوب می شود، اما استفاده از آن در ناحیه عضله سازی و سفت شدن پوست به خصوص در ناحیه گونه ها بسیار حائز اهمیت است.

دستگاه پلیگان یکی از روش های غیر تهاجمی پاکسازی پوست است، اما به دلیل استفاده از اشعه، امکان ایجاد سوختگی موضعی روی پوست وجود دارد، بنابراین لازم است دوره آموزشی کار با دستگاه پوست گذرانده شود. قبل از استفاده. این دستگاه. به آن.

تجهیزات نور درمانی

مفهوم اصلی نور برای بشر، پرتوهای زنده خورشید است. مشاهده او از رابطه بین نور خورشید و فتوسنتز در گیاهان مقدمه ای برای استفاده از نور در صنایع زیبایی و پزشکی بود.

پس از آن در صنایع آرایشی و بهداشتی از انواع لیزر، لامپ های فلورسنت و لامپ های هالوژن استفاده می شود.

پس از مدتی کارایی نورهای تک رنگ در رفع عوارض پوستی در مطالعات و آزمایشات مختلف به اثبات رسید، از این رو دستگاه های فتوتراپی مبتنی بر استفاده از دیودهای نوری به بازار آمدند.

همچنین بخوانید : RF بهتر است یا هایفوتراپی بهتر است؟ چگونه پوست را جوان کنیم؟

ماسک LED (دیود ساطع کننده نور) یکی از روش های استفاده از نور تک رنگ برای پاکسازی و درمان مشکلات پوستی است. هر یک از این 5 رنگ برای هدف خاصی بر روی پوست می تابد. گرمای تابش نور باعث افزایش خون رسانی به پوست و احیای چرخه کلاژن سازی پوست می شود. این فرآیند استحکام و بافت پوست صورت را بهبود می بخشد.

همچنین استفاده از سایر روش های تصویربرداری مانند لیزر، اشعه مادون قرمز و فرابنفش (UVA) نیز به درمان بیماری های پوستی مانند ویتیلیگو، پسوریازیس، آکنه و تاول کمک می کند.

دستگاه های فرکانس بالا

امواج صوتی از پرکاربردترین امواج در صنعت، هوافضا، کشاورزی، درمان و زیبایی هستند.

درماف (آهو صورت) یا دستگاه های اولتراسونیک نمونه هایی از استفاده از امواج مافوق صوت در زمینه درمان های زیبایی هستند.

در این روش ها فرکانس های اولتراسونیک به سطح پوست منتقل می شود و سطح پوست را تمیز می کند، مانند از بین بردن جای زخم، آکنه و رنگدانه های پوست.

جالب است بدانید که انسان نمی تواند فرکانس های صوتی تولید شده توسط این کانال ها را بشنود. از آنجایی که گوش انسان فقط می تواند فرکانس های تا 20 هرتز را بشنود، فرکانس های تولید شده از این طریق می تواند بسته به هدف درمان متفاوت باشد. برای مثال 1 مگاهرتز برای کل بدن، 3 مگاهرتز برای صورت و 5 مگاهرتز برای نواحی حساس مانند زیر چشم استفاده می شود.

میکرونیدلینگ

این روش یکی از محبوب ترین روش های پاکسازی پوست است. میکرونیدلینگ مبتنی بر استفاده از سوزن‌های کوچک (در محدوده میکرو) است که با ایجاد ریز کانال‌هایی در اپیدرم و درم پوست، خون و پلاسما را از این کانال‌ها که منجر به پاکسازی عمیق پوست می‌شود، افزایش می‌دهد. جریان خون در پوست به تولید کلاژن و افزایش الاستین کمک می کند که یکی از عوامل مهم کشسانی پوست است.

روش میکرونیدلینگ یکی از روش های تهاجمی برای پاکسازی پوست است و لازم است قبل از کار با این دستگاه آموزش های لازم را فرا بگیرید. در غیر این صورت، می تواند عوارض جانبی جدی ایجاد کند.

اهمیت آموزش کار با تجهیزات پاکسازی پوست چیست؟

ارتقای زیبایی شناسی و درمان ابزاری و تجهیزات همیشه با دو هدف مهم مرتبط است:

همچنین بخوانید : کابین چرمی چیست؟ (آشنا با محصولات کابین چرمی)

1. افزایش حداکثر کارایی این ابزار

2. کمی بیکینی را ممنوع کنید

در سال‌های اخیر، مهندسان تجهیزات پزشکی که به دنبال حفظ سلامت متقاضیان روش‌های درمانی هستند، دستگاه‌های پزشکی و زیبایی را با حداقل عوارض و حداقل عوارض کوتاه‌مدت توسعه داده‌اند. بنابراین، بسیاری از روش های ذکر شده در بالا در صورت استفاده صحیح عوارض جانبی جدی ایجاد نمی کنند.

اما از آنجایی که هیچ روش درمانی ایمن نیست، قبل از استفاده از این ابزارها باید افراد حرفه ای به درستی آموزش ببینند، زیرا اگر دانش کافی وجود نداشته باشد، می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای فرد درمان ایجاد کند. پرتو یا هر روش تهاجمی را می توان خطرناک در نظر گرفت.

سوزش، تاول، تورم و قرمزی، تغییر رنگ، عفونت یا جای زخم برخی از عوارض جانبی این روش ها هستند.

بنابراین، آموزش پزشکان در مورد عوارض جانبی، مراقبت های پس از درمان و روش های کاهش آسیب اهمیت ویژه ای دارد.

بنابراین توصیه می شود تکنسین ها قبل از کار با دستگاه های زیبایی و درمانی کار با دستگاه را طبق آخرین استانداردهای روز دنیا بیاموزند.

در سال های اخیر افزایش آلودگی های محیطی منجر به گسترش مشکلات و بیماری های مختلف پوستی شده است. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای رفع این مشکلات هستند. بنابراین نیاز به تجربه حرفه ای در زمینه زیبایی و جوانسازی زیاد است.

از آنجایی که تقاضا برای ورود به عرصه زیبایی درمانی روز به روز در حال افزایش است، دوره های آموزشی کار با دستگاه های پاک کننده پوست در بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک ها ارائه می شود.

یکی از دوره های کاربردی نحوه کار با دستگاه شستشوی پوست Dr. فاطمه حبشی. این دوره ها که مطابق با آخرین استانداردهای آموزشی ارائه می شوند، آموزش کار با انواع تجهیزات پاکسازی پوست را به تکنسین های مجرب ارائه می دهند.

برای آشنایی بیشتر با آموزش سفید کردن پوست و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه آموزش سفید کردن پوست مراجعه کنید. 

دستگاه پاک کننده پوست را تمرین کرده و با آن آشنا شوید

 


برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 آبان 1401 توسط سینا نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin